FAQs - Veelgestelde vragen

 

  • Hoe worden de artikelen verzonden en hoe lang duurt het voor ik mijn bestelling ontvang?

De pdf-printables worden vrijwel altijd binnen 24 uur verzonden naar je opgegeven mail.

De handgemaakte artikelen welke gepersonaliseerd worden, worden binnen 7 t/m 10 werkdagen naar het opgegeven afleveradres verzonden.

De kant en klare pakketjes worden binnen 1 t/m 3 werkdagen naar het opgegegeven afleveradres verzonden.

De artikelen worden per post verzonden in dozen, brievenbusdozen of enveloppen met een harde ondergrond.

 

  • Hoe kan ik betalen voor mijn bestelling?

Het bedrag dient voor de verwerking van de bestelling overgemaakt te worden naar het genoemde bankrekeningnummer. 

 

  • Kan ik mijn bestelling retourneren als ik niet tevreden ben?

Als de producten niet aan je verwachtingen voldoen mag je volgens de wet "kopen op afstand" de producten met alle gekeverde toebehoren en in de originele staat en verpakking aan ons retourneren. Uitzonderingen hierop zijn goederen die volgens specificaties van jou zijn vervaardigd, bijvoorbeeld maatwerk (waaronder een aantal van onze gepersonaliseerde items), of die een duidelijk persoonlijk karakter hebben, bijvoorbeeld maar niet uitsluitend speciaal voor u gemaakte artikelen.

 

  • Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Alle annuleringen, ruilingen en retourneringen dienen VOORAF schriftelijk aan ons kenbaar te worden gemaakt (je ontvangt dan een retournummer en label van ons). Dit kan via e-mail, of post. Je dient hierbij in ieder geval je volledige naam en factuurnummer te vermelden. Voor het terugbetalen van reeds betaalde bedragen (bij vooruitbetalen) hebben wij tevens je bankrekeningnummer nodig. Klanten uit België dienen tevens het IBAN en BIC/Swift nummer van hun eigen bank te vermelden. Let op: het rekeningnummer dat je opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan CustomCrafts by Tasj heeft gedaan. Dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen.Wij zullen vervolgens het verschuldige orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten.

 

  • Zijn de producten uniek en handgemaakt?

Alle producten worden met de hand gemaakt, zelf ontworpen of zelf samengesteld.

 

  • Hoe worden de producten verpakt en is het geschikt om cadeau te geven?

Alle artikelen welke verzonden worden per post, worden leuk ingepakt. Wil je een specifiek kaartje erbij, laat dit dan even weten bij het opmerkingveld bij het afronden van je bestelling. Dan kunnen wij kijken of er iets passends bij kan.

 

  • Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?

Via chat, What'sApp (06-52699961) en via mail (info@customcrafts.nl) zijn wij bereikbaar. Daar ik ook nog naast deze webshop werk, kan het zijn dat het antwoord op een vraag pas 's avonds

komt. Op maandag, woensdag en donderdag ben ik overdag niet goed bereikbaar. Via de chat of mail kan het zijn dat er door iemand van ons alsnog een antwoord gegeven kan worden.

 

  • Biedt de webshop ook cadeauverpakkingen aan?

Je kunt ook pdf-printables of verpakkingen voor cadeaus kopen in de webshop.

 

  • Kan ik mijn bestelling volgen?

De grotere pakketten worden via track and trace verzonden. Je kunt deze bestelling dan ook volgen. De brievenbuspakketjes kun je niet volledig volgen en zie je als aangemeld verschijnen.

 

  • Er missen artikelen in mijn bestelling.

Is je pakketje niet compleet? Dan is er iets misgegaan bij het inpakken. Sorry, we begrijpen dat je hier gefrustreerd door raakt, dus willen we dit zo gauw mogelijk oplossen. Neem contact met ons op via de contactgegevens. We helpen je dan zo snel mogelijk!

 

  • Hoe kan ik een review achterlaten voor mijn aankoop?

Je kunt via social media een review achterlaten, maar ook in de webshop. Wij vinden review altijd erg prettig om te ontvangen. Niet alleen omdat het leuk is om te horen wanneer jullie tevreden zijn, maar ook omdat wij het fijn vinden als er feedback komt. Dit opdat we alle producten naar wens kunnen blijven maken en optimaliseren.

 

  • Biedt de webshop ook workshops of tutorials aan om me te helpen bij het maken van mijn eigen DIY-projecten?

We geven (nog) geen workshops. Wel bieden we bij de DIY-producten een handleiding aan.

Deze is vaak voorzien van foto's met tekst of alleen een tekst.

 

  • Hoe geven jullie verduurzaming vorm binnen jullie webshop?

We gaan in de toekomst de verpakkingen steeds meer verduurzamen. Nu gebruiken we voor de verzending nog wel eens tweedehands dozen en brievenbusdozen welke een speciaal keurmerk hebben. We proberen ons er steeds van bewust te zijn welke artikelen en welke verpakkingen verduurzaamd kunnen worden. Ook gaan we steeds meer 'groene' artikelen aanbieden als pakketje.